Thursday, July 1, 2010

ciGar


Bila "rokok" jadi sahabat,kekasih dan insan yang palin rapat dengan aku..Kemana saja aku pergi dia mesti ada teman aku.Kadang2 dalam poket,kadang2 dalam beg,kadang2 aku genggam..Rokok yang banyak faham aku,dia tempat aku luahkan isi hati aku,,dia x pernah jauh dengan aku..Dia juga x pernah jemu layan aku...

Aku x boleh hidup tanpa dia..
Aku sakit sbb dia,aku happy pon dengan dia..

Aku sekarang jadi manusia yang kurang bijak bila aku cuba capai sesuatu yang agak mustahil untuk jadi milik aku,sedangkan dia cuba jauhkn diri dari aku...Aku pun x tahu sama ada dia perlukan ruang atau apa??
Aku puas aku dah luahkan apa yang aku rasa,,apa yang terpendam selama ini..
Aku selalu bermimpi dia akan pulang ke pangkuan aku semula,,tapi aku mimpi sebenarnya..Dia bukan hak aku,dan aku x mampu untuk memaksanya kembali ke pangkuan aku..

Aku yakin dia sudah dewasa dan matang untuk buat sesuatu keputusan..Aku bodoh,,aku tuli,,aku cuba lari dari fikirkan dia,,tapi makin kerap dia muncul dalam ingatan aku..ARRRRGGhh!!!!!!!!

Yang paling penting DIA dah luahan hati aku,,cuma dia tersepit..
Bagi aku,, aku hanya mampu doakan kebahagiaan diri mahupun kerjayanya..Bila sampai waktu dan ketika DIA tahu apa yang perlu dia lakukan..

Aku masih aku yang dulu..
Dan kau tahu mana nak cari aku bila suatu ketika itu tiba..
Tak akan aku ganggumu untuk sementara waktu..

selamat malam
-BIE-

No comments:

Post a Comment