Saturday, July 3, 2010

Tommorow

* Im not afraid of tommorow
For i`ve seen yesterday and i love today *



Today i banyak benda belajar ,, mengenali manusia yang tidak beradab,sombong,bongkak...
Seem`s like penasihat yang sangat berguna walaupon SEDEH!!!!

Itulah dunia penuh dengan macam2 ragam..Boley memiliki sesuatu dengan kata2 ,, buat seseorang terpedaya dengan kata2 ,, boley hidup berlandaskan kata2..Macam2..

Sepanjang umur dan jangka hayat aku sekarang ,, blom pernah aku kacau hidup orang ,, for the people sibuk menjadi GUARDIAN yang x berbayar tuh ,, belajar la untuk menjadi seorang insan yang orang kata tidak terlalu over ,, adakah terlalu berani seseorang itu beri amaran dekat aku,, HELLO ,, talk to a wrong person maybe.. but cakap pon x guna..Biarlah manusia yang kurang pendidikan sivik..hahahaha..

Yang penting prinsip hidup aku ,, percaya pada diri aku ,, sebab aku je yang tahu apa yang aku nak ,, apa yang rasa ,, dan apa yang aku rasa betul selagi x usik periuk nasi korang eyh.. AWAS

AAK = Ada Aku Kesah

-BIE-

No comments:

Post a Comment