Monday, May 10, 2010

New Life But Its a Same Heart

Ku tak pernah merasa
Gundah di hatiku, ketika denganmu
Saat kau, kau belai rambutku
Kau temani aku, kau basuh lukaku

Kini semua berlalu
Karena engkau tak memilihku
Salahkah aku mencintaimu
Walau ku tahu ku tak di hatimu
Egokah aku memilikimu
Walau ku tahu kau tak memilihku
Ku harap Tuhan cabut nyawamu
Agar tak ada yang milikimu
Sadarkah kini ku tak rela
Imanku telah sirna
Mimpiku tak nyata
Kini semua berlalu
Karena engkau tak memilihku
Salahkah aku mencintaimu
Walau ku tahu ku tak di hatimu
Egokah aku memilikimu
Walau ku tahu kau tak memilihku
Ku harap Tuhan cabut nyawamu
Agar tak ada yang milikimu
Ku harap Tuhan cabut nyawamu
Agar tak ada yang milikimu

 Lama kiranya aku tidak menulis coretan  disini....Aku diri aku sperti biasa,,terus cuba menikmati juga sesuaikan dan fahamkan diri aku yang aku dah lama melepaskan DIA..
Aku kuatkan hati dan semangat untuk teruskan kehidupan aku...

Aku hidup keseorangan kembali tanpa teman dihati ku..
Dulu aku tidur dan bangun,makan,mandi,jalan,shopping,semua denganNYA,,
tapi kini semua ini jadi kenangan juga memori yang x akan dapat aku lupakan..
Aku,aku yg baru,DAN HATI YANG SAMA..

Selalu yang aku harapkan ada sinar dan masa depan untuk aku dengan DIA semula..Kawan2 ramai cuba beri semangat,Thankz...
Tapi aku akan mengambil masa untuk aku lupakan seketika perkara yang sering kali aku fikirkan...

Tiada penyesalan setelah aku pernah milikimu seketika dahulu..Dan walaupun perpisahan yang kau pinta,,bagi aku kita tetap bersama...

No comments:

Post a Comment