Wednesday, May 19, 2010

SUARA

Suara itu hati
Suara itu kata
Suara itu cinta
Suara itu pedih

Suara mengungkap segalanya,tiada kata secantik bahasa jika tak dilahirkan dari suara...
Aku bingung dengan Suara..Suara hati,lagi menakutkan..Aku bahagia bila aku bertemu dengan SUARA..Aku x dapat nak gambarkan apa yang aku rasa..Hanya SUARA yang tahu..

Bibik2 pertemuan semula aku dengannya,, sangat manis dan rasanya nak saja aku hentikan masa itu..Tapi aku bukan TUHAN...Aku bahagia bila lihat SUARA tersenyum,SUARA gelak ketawa...

SUARA beri aku harapan yang baru semula,,SUARA x penah ingkar janji yang SUARA dan aku x akan berjauhan..
SUARA terikat..Aku x dpt nak berkata apa..Aku sorang hanya seorang,SUARA faham aku,SUARA tahu apa yang aku rasa,,SUARA aku hanya satu..

SUARA baik,SUARA manja,SUARA klakar,SUARA ada semunya untuk aku...Kadang2 aku nak beri seluruh yang aku ada untuk SUARA,tapi bukan itu yang SUARA mahukan..

Suatu hari aku percaya,SUARA akan buka ikatan yg melilitnya,,dan ikut kata hatinya..Aku akur,,kerana aku tiada SUARA kedua..

Bila malam mesti tingat SUARA..Biar aku seorang yang mengingatinya,,kerana dia SUARA aku..
 
Selamat malam -PRINCESS SUARA*-(>_<)-* 

No comments:

Post a Comment