Monday, April 12, 2010

hiDUp baru

Alhamdulillah
Akhirnya aku mulakan hidup aku yang baru hanya bersama diri aku...Berkat doa dan kesabaran aku,TUHAN t`lah beri aku kekuatan untuk meneruskn hidup aku...Dan aku hanya mampu berdoa untu kejayaan aku dimasa hadapan..
Aku hampir capai apa yang aku impikan itu...Dan masih mengaharpkn kejayann dihadapan..

A- Ameer namaku
M-Mencantikkan orang tugas aku :)
E-Eiz org yang pernah aku sayang
E-Eiz juga mungkn 1st n da last org aku sygi
R-Rumah tempat paling sesuai untuk aku tenangkn fikiran

A-Akan aku capai impianku dn jadikan ia kenyataan
Z-Zero to Hero
R-Rakan2 orang yang banyak bg aku smgt LOVE U
A-Akan aku simapn apa yang dah kita lalui dalam lipatan kenangan.(memori)


Aku kini dan selamanya tetap sendiri..
Hanya melakonkn watak untuk menceriakn semua org..
Itu aku





No comments:

Post a Comment