Saturday, May 22, 2010

DiLema


       Aku dalam dilema Itulah keadaan aku sekarang....



Sebenarnya aku dapat peluang untuk meneruskan kerjaya aku tapi dalam company yang lain...
Sebenarnya aku sayang nak tinggalkan tempat keje aku yang lama..Setelah hampir 2 tahun berkhidmat dari mulanya company aku sekarang hingga ke hari ini...

Susah senang,jatuh bangun,semua aku rasakan ..Seorang demi seorang,rakan kerja tinggalkan aku,bermula dari EMMA , ECHIEW , AIDA , JENNY , KAK LIN , dan yang terbaru CYNDI, TING..
Juga office person,SHANON , JAMES , MS.LEE , MARINA,SUZANA,...
Meraka semua rapat dengan aku, kami merasa semua bersama,dan mereka pergi tinggalkan aku..

Aku 1st batch yang tinggal..Sikit demi sedikit aku melangkah,tapi adakah peluang aku untuk berhijrah ke jenama cosmetics yang ini cerah bagi aku??
Aku rasa ya,aku mahukan kemajuan dan bukan kemunduran,jadi peluang yang datang untuk kali ke-5 ini,,aku rasa aku mungkin akan lakukan..Bukan aku x sayang dan x bersyukur dengan apa yang aku ade sekarang,,tapi untuk masa depan juga ilmu pengetahuan untuk dri aku,,dan insyallah dengan berkat doa mama ayah,adik-beradik,DIA(suara) juga kawan2 yang selalu mahukan aku berjaya..

Aku sekarang dalam zon yang selesa,,itu mungkin buat aku masih bediri dan tetap..Tapi malam ini buat aku memikir panjang tentang masa depan dan apa yang mahu aku capai..Aku nekad...
Jadi keputusan aku...............
Buat masa ini biarlah rahsia,,,in future i will let people know wether im stay or BYE2..

Doakan aku bertemu jawapan yang terbaik ...amin..

Slamat malam...
Never Too Far Away *-(>_<)-*

1 comment:

  1. i know deep inside u love this place ( cos i do too really) but however u know what is best for u and we will definitely support in what ever u do. i hope u make the right decision cos opportunity comes and grab it when its there and dont let go. cos u will never know when its coming back ( or dont get it anymore).

    ReplyDelete