Thursday, November 19, 2009

Perempuan



Ha today aku kena bangun awal  pergi keje cos today aku kena prepair barang untuk ni ha nk ngajar dorang nih macam mana nak letak mekap kat muka dorang,,macam mana nak pakai brush..
Hahahaha dorang ni masuk rancangan realiti apenyer nih `Life Cant Wait` ....Undian pon dari penonton..
macam-macam jenis rancangan yang stesyen televisyen terbitkan...

Aku pon terperanjat gak la yang dorang nih sume mmg sepatah haram pon x tahu nak guna kosmetik..Ader gak yer perempuan yang x tahu mekap lagi..Actually mekap bukanla important sangat tapi ianya mampu bagi sedikit daya tarikan juga mampu serlahkan lagi gaya juga personaliti diri mereka..
Aku pon bukan cakap untuk diorang jer tapi expecially wanita@remaja yang diluar sana yang kurang prihatin dengan perkara ini juga hanya ambil ianya sebagai remeh..Bagi aku kerjaya aku sebagai Mekap Artis,,aku suke melihat semua wanita diluar sana kelihatan cantik serta mempunyai lebih lagi keyakinan diri..
Bukannya aper nih aku nk kongsikan cerita lucu sikit..Aku nih memang suke mekap,,korang sumer tahu x,aku nih kalau la balik kampung jumpa mak aku,,ha tu dia aku memang akan mekap sakan mak aku..Kadang-kadang tuh just nak pergi GIANT jer beli barang tapi aku solek mak aku..TETAP dan WAJIB..Aku pon ske gak mekap kakak aku tapi satunya dia nih banyak no mulot nyer..hehehe kadang-kadang aku pakse jer dia,ske ke x aku tetap nk mekap dia..

Ringkasannya dari keseluruhan..aku ske tgk perempuan cantik..Dan x salah kot perempuan nak nampak cantik..Jadi dengan diri anda semua..Wake-Up GIRL...ding dong!!!!!!

No comments:

Post a Comment