Friday, November 13, 2009

Diri Aku


 Hello to semua yang sudi baca blog aku nih...
Ini 1st blog aku yang aku create untuk tatapan dan bacaan semua member2 aku mahupun yang cuba jadi member baru aku..Aku BIE...Aku anak jati Negeri Sembilan,dilahirkan di Port Dickson,sekolah rendah mahupun menengah disini...Aku anak kedua dari tiga orang adik-beradik...This year im 21...Maaf la kalau ader org pening baca penulisan aku  ni,sememangnya aku nih suke campur ayat skit...
Aku happy dengan diri aku..Aku ada semuanya..Mak Ayah Kakak Adik juga orang g tersayang..Aku dah tiga tahun jejakkan kaki aku di Kuala Lumpur,berbagai dugaan yang aku dah lalui,menumpang,keperitan,kesusahan,bercinta,ditinggalkan dan macam2 lagi la...Tapi alhamdulillah aku masih kuat untuk tempuh hidup sebagaimana yang aku ingini...

Aku suka berkawan,tapi prinsip aku,SEKALI ORANG BUAT BAIK DENGAN AKU,SRIBU KALI AKU BALAS,,TAPI SEKALI ORG BUAT TAIK NGAN AKU,,SPULUH RIBU KALI AKU BALAS..

Untuk sementara waktu ini dulu aku paparkan untuk pembaca yang sudi meneliti ,juga mengetahui serba sedikit tentang diri aku..


No comments:

Post a Comment