Friday, November 13, 2009

Siti Nurhaliza idola AKU




Korang semua mesti tetanya-tanya kan ape smua tuh...Sebenarnya aku nih peminat setia Siti..Aku ni kira macam sanggup mati tok dia la..Uiiissshh lain macam jer kan..Tak actually aku ni memang minat dia since aku kecik agi dan sampai sekarang mahupun sampai bila2..Aku x kisah langsung aper yang aku baca baik atau buruk tentang dia bagi aku aku pandang dia dari sudut positif,,kesusahan yang beliau lalui dari kecik hingga dari satu kesatu gelaran yang beliau terima,memang tiada tolok bandingannya,biarpun berapa banyak spekulasi yang kate akan berkuburnya Siti dari dunia seni selepas beliau mendirikan rumah tangga,bagi aku TIDAK sekali..Siti sebuah permata yang digilap bakatnya,untuk disenangi,untuk ditangisi mahupun untuk dijadikan idola..Bukan la aku kate aku nak jadi penyanyi dan gelaran seperti apa yang beliau ade sekarang ,cuma aku lihat dari sudut yang lain iaitu ketabahan beliau,kegigihan, serta kesungguhan yang dia lakukan semamangnya dia mahukan kejayaan dalam setiap apa jua yang dia lakukan.
Aku memang Tabik kat Siti kerana dia tiada tolok tandingannya dan aku jadi peminat juga menghargai apa jua yang dia lakukan,aku akan jadi tulang belakang dia sebagai peminat untuk menyokong apa jua yang dia lakukan,bagi aku dia adalah seorang LAGENDA yang tidak akan terkubur malah akan menjadi sejarah  yang kiata semua tidak akan dapat lupakan..Wahh aku ni agresif btol..Aku nih aklau pasal Siti ngan member aku pon boley gaduh,,hahahaha ngan kakak aku pon boley jer gaduh pasal Siti..Kerjaya aku adalah sebagai jurusolek..oppss tapi aku bukan lembut okay!!!!!  kerjaya adalah kerjaya..Hampir beratus muka aku dah solek ,tapi aku berjanji dengan diri aku biar sekali pon Siti bukan lagi seorang penyanyi mahupun bersara dalam dunia hiburan AKU TETAP AKAN AKAN MAKEUP KAN SITI...Kerana itu adalah impian aku sebagai seorang yang benar2 aku kagum!!!!!
Siti kau tetap utuh sebagai orang yang paling aku minati,kagumi...Juga kau ialah idola aku selama-lamanya..Amin harap2 impian aku akan tercapai...

No comments:

Post a Comment