Wednesday, November 25, 2009

Ikatan Persahabatan


Persahabatan suatu perkara yang memang sukar kita huraikan dengan kata2..Ada manis,ada pahit,semua itu kita lalui bersama..Ianya akan kita rasa bila ada seseorang dari kita yang tinggalkan kita...Aku seperti gambar kat atas,kami bahagia bersama,kami jalan berpimpin tangan,berpeluk bahu dan tak lekang senyuman yang kami ukirkan...Aku hargai setiap persahabatan yang kami jalinkan ni,,Aku bahagia..Dan siapa tahu seseuatu perkara yang mungkin kita sendiri tidak dapat elakkan....dan ini yang aku lalui sekarang..seorang demi seorang dari meraka tinggalkan aku..Aku rasa sunyi tanpa mereka.


Kak lin orang yang rapat ngan aku,dia yang banayk berkongsi cerita,berkongsi rasa,juga lalui smua perkara dengan dia..Tapi keputusan dia untuk mencari peluang pekerjaan yang lain,aku akur dengan keputusan dia,walapun aku sedih..Kurang seorang kawan yang aku..Dan aku plak mula rapat ngan abg Fahmi,,dia ngan aku mula2 dule sombong gila,,aku pon cakap mamat nih sombong plak ngan aku,then bila slalu pegi break sama2,smoking,mengular ahahaha itu yang jadi rapat,sejak tuh aku pon mula kongsi suka duka aku,juga dia pon same macam tuh,,dan siapa tahu tak ada aral melintang aku dapat tahu dari Shila yang dia akan transfer keja kat genting..Aku tahu pon dari mulut orang,betapa sedihnya aku memang x terkata..Dia baik ngan aku,dia abang yang baik,sejak Kak Lin xde dia ngan Shila la yang jadi peneman aku hari2..Aku gelak,aku menangis ngan dorang..Aku pegi karoke,tgk wayang,shopping,makan2,smoking dan boleh dikatakan dimana ada aku disitu ada dorang semua..
Aku sedih sangat..Hari ini hari terakhir aku jumpa dengan Abg Fahmi,,aku text dia ajak smoke,then sebelum aku sambung keje aku,,aku salam tangan dia,dan aku dapat pelok dia,dan aku dapat rasa pelukan dari seorang abg,dia ambik berat pasal aku,dia KAWAN,dia ABANG,dia care tentang aku..dulu Kak Lin,jga aku,aku sakit bagi aku ubat,aku sayang mereka..Tidak ada pengganti diorang kat hati aku..
Sekarang aku tinggal Shila..Dialah kakak aku,dia la kawan aku,dia yang buat aku tersenyum..Dia gak yang buat aku marah.menangis..Dia gila..Tapi aku happy kawan ngan dia..Now aku tinggal dia je,xde saper dah....Pilu hati aku...
 
Tempat aku mengadu,makin hilang,
Tempat aku gembira makin pudar.
Aku harap hubungan kita tidak akan putus sampai bila2...Bie sayang korang semua...
Tak bermaksud kita jauh kita terpisah,ikatan persahabatan yang kita bina tak akan putus..


LOVE U SO MUCH


No comments:

Post a Comment