Friday, March 5, 2010

seLamaT ulaNgtAhuN

 
Sejambak bunga ros ku berikan untuk mu..
setiap dari satu warna mempunyai maksud yg aku berikan sendiri..

1 ros orange = melambangkan 1 tahun hubungan yang kita bina atas nama cinta..
5 ros merah = i love u so much
18  ros putih =melambangkan seputih kasih dan sayang ku terhadapmu tanpa ada sang hitam yang merosakkannya...


Ku berikan dihari lahirmu yang ke-23...senyumanmu yang kau beri aku xkan lupa selamanya..aku doakanmu dipanjangkan umur dan dimurahkan rezeki..Berjaya dalam bidang yang kau ceburi ini..Aku juga nak mengucapkan happy ANNIVERSARY for us..Susah kita mulakan hubungan kita ini,,dan susah juga kalau ianya berakhir,,aku selalu daoakan agar hubungan kita akan bertambah baik dan tiada lagi perselisihan faham..
Ku berjanji dengan hati dan juga diriku ini,,sejak kau berjaya aku miliki kucupan pertama yang aku berikan didahimu , aku berjanji aku akan menjagamu sepanjang hayatku dan cintaku x pernah belah bagi hanya untuk mu..Aku x mengharapkan balasan malah sekadar kasih dan sayangmu cukup untuk aku pejamkan mata dengan lena dikala aku tiada disini lagi...


                                                        amin..assalamulaikum

No comments:

Post a Comment