Saturday, March 6, 2010

FrienD or ``FRieND``

 Aku memang sentiasa beri sepenuh kasih sayang aku tanpa belah bagi...
Tapi mampu kah kita hidup bila rasa diduakan...
Cerita ini mungkin juga kisah aku dan juga aku sampai kan kata hati mereka yang kat luar sana..

Cinta memang indah,Cinta itu murni,Cinta itu sakti
Tapi bila ianya mula tak dihargai , berbagai cara untuk mencari alasan..
Begitu juga aku,aku beri sepenuh jiwa aku terhadap orang yang aku sayang,,tapi sesungguhnya ianya x nampak indah..
Permulaan perjalanan memang indah,lama-kelamaan perasaan bosan dan ingin sesuatu yang baru mesti muncul melainkan kita betul2 menyayanginya ianya x akan berubah,walau TSUNAMI melanda,,kita tetap utuh..

 
Memang kasih sayang aku x ada belah bagi,,tapi sekarang ,KAU mengajar aku untuk tidak menyayangi kau...Aku tatang kau bagai minyak yang penuh,tapi tuba yang kau balas...
Hanya yang mampu aku ucapkan MILLION THANKZ kepada yang berkenaan..Bagaimana kau buat semua itu,dan apakah perasaan kau ketika kau melakukannya..Aku bagai org bodoh menyaksikan lakonan yang sentiasa kau layar didepan ku..Dan kini aku cuba kuatkn hati aku agar suatu hari nanti ,,pintu dan jalan kebenaran akan terbentang untukku...
 



TERUSKANLAH

Pernahkah kau bicara
Tapi tak di dengar
Tak di anggap
Sama sekali
*courtesy of LirikLaguIndonesia.net
Pernahkan kau tak salah
Tapi disalahkan
Tak di beri
Kesempatan

Reff :
Kuhidup dengan siapa
Ku tak tau kau siapa
Kau kekasihku tapi
Orang lain bagiku

Kau dengan dirimu saja
Kau dengan duniamu saja
Teruskan lah.. Teruskan lah
Kau begitu

Kau tak butuh diriku
Aku patung bagimu
Cinta bukan
Kebutuhan mu

Back to reff.
Hoo.. Hooo
Kau dengan dirimu saja
Kau dengan duniamu saja
Teruskan lah.. Teruskan lah
Kau.. kau begitu

Teruskan lah… teruskan lah..
 

No comments:

Post a Comment