Saturday, March 27, 2010

MemOry

Semua yang hanya sementara......

hohoho itu sahaja yang mampu aku katakan..Akhirnya semua persoalan yang bermain dikotak fikiran aku,aku da dapat leraikan...Memang pedih dan perit tapi alhamdulillah semangat kawan2 sekeliling yang banyak beri pada aku,dan aku masih bangun,,dan anggap ianya sebagai satu MEMORI ...Banyak yang aku lalui bersama,lakukan bersama,dan x akan aku lupakan,,hmm x akan ada orang yang mampu aku sayang slain DIA...bukan aku x pernah bercinta,tapi ini bagi aku CINTA yang memang dari hati aku...

Alhamdulillah aku melangkah kaki keluar,dengan membawa semua memori kita..Juga aku keluar dalam keadaan kau yang gembira tanpa duka,juga mampu hidup tanpa aku disisi...Sayang jaga diri,insyallah ada umur dan masa yang panjang,kita akan jumpa dengan sesuatu yang mampu ayang banggakan,juga b akan bawa satu sinar harapan yang pernah b beri pada ayang suatu ketika dahulu...

Kalau terserempak dengan b kat lua,jangan segan tegur,,persahabatan kita akan kekal selamanya..Jangan lost contact dengan b...Ayang saja yang tahu hati,kasih dan sayang b....Memang bukan untuk kita pada saat ni,,siapa tahu masa hadapan...Dan ketika itu b akan buka semula lipatan kenangan dan mengisi ruang hati ayang jika ia kekosongan...

Bie doakan ayang dari jauh,semoga ayang berjaya dalam apa jua bidang mahupun kerjaya yang ayang lakukan sekarang,,ingat apa yang b pernah bagitahu waktu b cium dahi ayang??
ianya masih sama dan x akan berubah...Istana ini juga tempat kita mulakan ikatan kasih dan sayang..Dan dari Istana ini juga kita leraikan ikatan kita,langkah kaki b keluar buat kali terakhir,b akan bawak nama ayang dn ia akan terpahat selamanya...

Akhir kata jaga diri,dan bila ketika ayang jumpa orang yang ayang betul2 sayang,jga dia sebaik mungkin..ayang layak memiliki kegembiraan pada hari in,esok dan selamanya...B doakan ayang dari jauh,begitu juga ayang..

salam sayang,  Bie

No comments:

Post a Comment