Wednesday, December 23, 2009

" mErindu & MenYanyaNGimu SelamAnyA "





Tanpa aku sedar hampir setahun aku mencintainya dan memiliki dirinya.......Aku berdiri,aku jatuh malah aku bangun dengan DIA..Kadang-kadang aku pernah sunyi dalam kehidupan ,,, tapi aku tahu itu lumrah perjalanan hidup...Sekarang aku mungkin akan lebih matang dalam menempuh hidup aku...

Aku gembira ada DIA,aku bahagia juga ada DIA...hmmm x pernah sekali aku menyesal pilih DIA sebagai insan yang aku sayang..Walaupun masih banyak yang aku kena pelajari juga memahami diri DIA..Aku sedia apa jua untuk kebahagiaan yang ingin aku kecapi bersamaNYA..

Kerana dia juga aku,aku banyak pelajari tentang diri dan kehidupan aku..hingga hari ini aku pegang apa yang pernah DIA katakan kat aku "tak perlu pretend untuk jadi angle dan tak perlu pretend untuk jadi evil "  ia memang bawa maksud yang sangat dalam...Yela mungkin kita sendiri pun tak sedar yang kita jadi diri orang lain dan bukan diri kita sendiri...Sebab yang nampak hanya orang disekeliling kerana kita x mampu untuk melihat apa yang kita lakukan..

Aku akui banyak juga yang aku mesti pelajari juga selami diriNYA juga DIA terhadap aku...Bagi aku setahun bukanlah satu jangka masa yang sudah cukup untuk mengenali insan yang kita sayang ,,cuma bagi aku kunci kebahagian bertolak ansur juga memahami antara satu sama lain...





Dia segala-galanya buat diri aku...Aku berjanji kebahagian akan aku kecapi bersamamu dipenghujung nanti...Ianya akan jadi hak mutlak untuk kita. AMIN.....

No comments:

Post a Comment