Wednesday, December 23, 2009

gOoD bye 2009 WelCome 2010

WelCome 2010...



Hello New Year....Smua mesti menanti tahun baru kan..sama la aku pon....Bila dah nak penhujung tahun nih mesti banyak memori yang terpahat dalam diri dan hidop korang kan???? huhuhuhu :) x kisah la suka,duka ianya mesti jadi kenangan dalam 2009.....

Aku menanti kehadiran 2010 kerana aku dah punyai satu azam yang sememangnya aku sendiri tak pernah mengambil ia sebagai perkara yang aku nak lakukan bila jelmanya tahun baru.....Aku happy sangat dan mungkin aku juga bangga denga diri aku sendiri..aku dah punyai semuanya,,kecuali apa yang masih aku belum puas lagi adalah,,aku belum mampu berdiri gah seperti orang yang mungkin dah berjaya dalam hidup mereka...Dengan kehadiran 2010 aku berasa aku akan cuba capai impian aku....dan menjadikan ianya nyata..

Banyak yang berlaku dalam 2009,,,dan sememangnya aku x akan dapat lupakan..kerana segala pahit manis aku semuanya bermula pada tahun ini..Bermula dari mejejakkan kaki dalam bidang pekerjaan yanga ku minati 2007 berikan aku ruang juga jalan untuk aku maju..Dan dalam 2009 siapa tahu,Alhamdulillah ianya makin aku gapai...Bukan sahaja dalam kerjaya malah kehidupan aku...Aku punyai semuanya dan aku x perlu untuk mencari cuma sekadar perbaharui dan menyerikan apa yang dah aku miliki...Turun naik dan perkembangan aku,aku mula rasakan...Restu dan doa ibubapa aku,aku harapkan kerana tanpa beliau aku x mampu ada hari ini..


Sedih juga nak tinggalkan 2009,,tapi apakan daya aku x mampu untuk hentikan masa yang berputar..aku juga ingin mula hidup yang baru dalam 2010..Juga perbaiki apa yang aku ada sekarang..
Selamat tinggal 2009...Aku x akan lupakan malah aku akan jadikan ianya sebagai panduan untuk jadi seorang yang lebih baik ditahun akan datang...Buka kisah perjalanan hidup yang baru...BISMILLAH

No comments:

Post a Comment