Tuesday, December 8, 2009

Harapan Tahun Baru


waktu aku pergi jalan-jalan..Aku terlihat seorang budak yang mencankung ditepi muara sungai..Aku rasa sedih,sepi dan itu la yang aku rasa apa yang budak itu rasa..Sepatutnya budak kecil seperti itu seharusnya menikmati zaman kanak-kanaknya,iyelah macam aku,aku rasa aku nak kembali ke zaman kanak-kanak..Tak banyak fikir,hidup selalu ceria tanpa fikir sebarang masalah...

Aku rasa budak itu seperti aku..Dia macam menunggu seseorang dengan penuh harapan..tapi adakah harapan ianya akan menjadi kenyataan?? itu juga yang jadi persoalan dalan hidup aku.Aku menunggu detik-detik manis yang akan muncul dalam hidup aku.
Pejam celik,pejam celik aku pon dah ader di penghujung tahun,,aku dah mula tanam azam baru..iaitu aku harapkan sesuatu keceriaan juga kebahagiaan dalam kehidupan bersama dengan orang yang aku SAYANG...

Aku perit tahun ni,macam-macam dugaan dan pengalaman yang mengajar aku erti kehidupan yang sebenar,,aku ia juga mampu mematangkan hubungan yang aku bina ini,juga untuk DIA...

No comments:

Post a Comment