Friday, December 31, 2010

Jelma 2011 & slamat TinggaL 201

2010
Selamat tinggal aku ucapkan...banyak kenangan yg x dapat aku lupakan tahun nih..
Dari personal hingga kerjaya..Aku bangga dengan diri aku kerana maju setapak langkah kehadapan,usaha kerja keras aku dalam kerjaya sgt beri aku kepuasan...
Dan 2010 tidak memihak dari segi hati aku,,aku dah cuba sedaya upaya,,
Apa yang jadi tahun ni akan aku lipat dalam ingatan aku dan aku sedia untuk buka chapter baru dalam hidup aku...Aku decide aku lupakan DIA dan x tak menaruh apa2 lagi harapan dan hya doakan DIA dari jauh...ABG2 aku,,, EDY,, KALED,,ABG AMIR,,MAMA,,
kamu semua pilih untuk pergi jauh dari sisi ku..
Bie tgu kamu pulang yer...


Bismillah
2011
Aku harap kemunculan kau dapat memberi sinar baru dalam hidup aku..
Aku harap aku lebih berjaya tahun ini...
Aku harap aku lebih bahagia tanpa buka sedikit pon lipatan 2010 untuk tahun ni..
Ia jadikan aku lebih matang...
Akan aku harungi smua kesulitan ,dan kesenangan seorg diri..
AMIN


-BIE-

No comments:

Post a Comment