Sunday, August 8, 2010

AkU TeRiMA SmuA

IanY a iNdaH PAda PerMulaan ,, kAu BerI kan Ku sinar seMula ..
Kau aJarkan Aku aPa kEbaiKan Dan KebUrukAn..
Kau MintA aku BerIkan KeJuJuran ,Ku Beri sePenUh HatI akU unTkuK kaU kerAna pEluaNg keDua kaU kAta UntuK KiTa..
 
*Nak HiDup SebumBung
*NaK bIna HIduP baRu
*Cuba JauHkAn SeGalA pErsePsi dn SpekUlasi OranG yG CemBuruI hbGn Kita
*CubA pErbAikI keSilapN yG lePaS

SmuA anGan2 kosonG YanG kaU beRikaN unTuk Aku..TerIma KasIh dEngAn APa Yg Dah LakukAKn.
TiadA keMaraHAn TaPi KeSAl DengAn APa Yg Kau laKukAn..Kau BiLanG cInta Aku,HatI kaU saMA sePerTi duLu UntuK aku,,AkHirNya Yg aKu DApat ( kAu DipAksa & Tiada PilIhan)

AkU 22Tahun,,PeMikiRan Aku JauH dn X sdikIt Pown SpertI uMr Aku..Aku Lali DenGAn seMua ni,,MUSTAHIL Ianya aKAn meleKAt tnpA kEralaaN haTi kAU senDiri,,kaLaU iTU caRA kaU uNtk MeBalaS bUdi ATAu IanYa sebaGAi tanDa IkataN pErsahabaTan,, ApaPun TerpulanG,,
Kau PEnaH buAng ciNta akU jaUh sgt Hya sBB pkRA yg x Prnh Aku laKUkan..

Dan Kau PErnah BuaT akU LetaK kaU di suAtu TemPat Yg sGt tGi mElbHi dIri Aku,,KeraNA aku PegaNg DeNgaN apA yg PernaH bEriTahU aKu DAhulU (Kau X mUdaH unTuK *bErsamA dGn oRg lAin ) Dan Aku dPt Yg sEbalIknYA KENAPA??

SaYAp HarapAn Aku mUsnah,,Doa Aku AgaR kaU bErjaYA kElak,,TrosKan CAra HidUp kAU,,x pEnaH skAli Pon Aku lUPa UntuK doAkan KejaYAAn HiduP kaU,kEranA aku BahaGia liHat kaU berJAya dlM lifE mahUpon ApA juA..

JAngaN pERnaH DuakAn CINTA yG sucI kEranA susAh kAu tEmuI sEsuaTu Yg MurNI..
BeLjaR meNghArgaI apA yG kAU milIki WalAu iA x sesEmpuRna MAna..
SELAMAT uNtUk KAmu
KaU BeBaS uNtUk SmUanYA
InSAn Yg PerNah Aku sYAngI dN ssH unTk akU caRI ganTi..
-CHE MOHD IZWANUDDIN CHE IDRIS-


HaTi YAng KAu saKiTi
-BIE-

No comments:

Post a Comment